به سراغم بیاااااا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
به سراغم بیاااااا
نوشته شده در جمعه 20 تير 1393
بازدید : 264
نویسنده : حسین و محمدکاظم
 من هر وقت دلم میگیره و تو اتاق تنهام یه اهنگ غمگین پلی میکنم

بعد یهو یه اهنگ امید جهان میاد لامصب تا صبح بندری میزنم
 
 
..
..
..
ﻋﺮﻭﺱ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺭﻓﺘﻦ ﮔﻞ ﺑﭽﯿﻨﻦ !!!
.
.
.
.
.
.
.
بعععععله از اتاق فرمان اشاره میکنن که
ﺑﺎﻏﺒﻮﻥ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺭﻓﺖ
..
..
..

دقت کردین به بعضیا که دست میدی انگار داری ماهی مرده رو تکون میدی ؟


خو کصافط  نمیخوای دست نده ... عجبا :|

..

..

..

قبل افطار یه نگاه به اینا بنداز

 

..
..
..
شانس در خونه مردم رو یه بار میزنه بعد با کله  میره تو

در خونه من  رو یه بار زد تا اومدم باز کنم دیدم فرار کرد
..
..
..

 هرکی مثل من هنوز تشخیص نمیده کدوم زولبیاست،کدوم بامیه،بلایکه ببینم چند نفر هم درد دارم :))

..

..

..

حال رونالدو رو گرفتن اوخی

 

..
..
..
چیه تموم شد اگه جونت در نمیاد نظر بده حالا


:: برچسب‌ها: هههه , خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
shirin در تاریخ : 1393/4/20/khandehdooni - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: